Evidovanie nákupov a vyplácanie zliav

Nevidím v mobilnej aplikácii COOP Jednota stav nákupov a zliav. Prečo?

Mobilná aplikácia COOP Jednota bola prepojená so zákazníckym kontom. Je potrebné skontrolovať či máte vo svojom zariadení stiahnutú poslednú verziu aplikácie. Ak už zákaznícke konto vytvorené máte, stačí sa prihlásiť. Ak konto ešte nemáte, vytvoriť si ho môžete na našej webovej stránke, kliknutím na pole „Už mám plastovú kartu“. Hneď ako bude zákaznícke konto schválené, budete sa môcť v aplikácii prihlásiť a zobrazí sa detail karty s informáciami o nákupoch a zľavách.

Platí vernostná karta pri presťahovaní do iného regiónu?

Nákupy na vernostnú kartu je možné evidovať vo všetkých predajniach COOP Jednota na Slovensku, ale zľavu si môže držiteľ nákupnej karty uplatniť len v predajniach regionálnej COOP Jednoty, kde je jeho vernostná karta registrovaná.

V prípade, že ste zmenili adresu, je potrebné nám zmenu nahlásiť. Spraviť tak môžete vo svojom zákazníkom konte alebo telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle: +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.) Aktualizáciou údajov sa však príslušnosť k regionálnej COOP Jednote nemení.

Nedá sa mi uplatniť zľavu. Aký môže byť problém?

V prípade, že Vám nejde uplatniť zľavu, najpravdepodobnejšími dôvodmi sú:

  • nevznikol Vám nárok na zľavu z dôvodu, že ste nesplnili minimálny objem nákupov za príslušný polrok,
  • zľavu ste si už vyčerpali,
  • pokúšate sa uplatniť si zľavu v predajni inej regionálnej COOP Jednoty, ako máte vernostnú kartu zaregistrovanú.

Pre viac informácií nás kontaktujte telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.)

Prečo sa vynulujú nákupy po 30.6. a 31.12.?

Od roku 2015 sa nákupy na vernostnú kartu COOP Jednota evidujú v polročných intervaloch. Za 1. polrok sa evidujú od 1.1. do 30.6. a za 2. polrok od 30.6. do 31.12.

Po ukončení 1. polroku, t. j. 30.6. sa účet evidovaných nákupov každého držiteľa vernostnej karty vynuluje a nákupy evidované na karte od 1.1 do 30.6. sa uložia na server. Z objemu nákupov každého držiteľa karty sa následne vypočíta zľava za 1. polrok a zľavu za toto obdobie si môže držiteľ karty uplatniť vo vianočnom období príslušného roka.

Ktoré tovary a služby sa na vernostnú kartu nezahŕňajú?

Do objemu nákupu pre výpočet zľavy (evidovanie nákupu na vernostnú kartu) sa nezahŕňa úhrada stravnými lístkami alebo stravovacou kartou, dobíjanie telefónnych kariet mobilných operátorov, platenie účtov prostredníctvom coopkasy, tabakové výrobky, zálohová platba za vratné obaly (fľaše, prepravky), zálohová platba za jednorazové obaly na nápoje z plastu a z kovu (PET fľaše a plechovky) a tlačoviny (noviny, časopisy, ostatné tlačoviny, knihy, stieracie losy, audio video nosiče, CD a iné), prípadne úhrada iných služieb poskytovaných predajňou COOP Jednota.