Máte ďalšie otázky?

Základné informácie

Ak už vernostnú kartu máte (Nákupnú kartu COOP Jednota Klasik) novú nepotrebujete. Vernostné karty neprevydávame. Vaša vernostná karta je naďalej platná a môžete ju využívať ako na evidovanie nákupov tak aj na uplatňovanie zliav.

Ak chcete získať ďalšie benefity vernostného programu, zriaďte si zákaznícke konto. Stačí ak na domovskej stránke kliknete na pole „Už mám plastovú kartu“ a prepojíte si svoju fyzickú kartu s digitálnym kontom.

O vernostnú kartu môžete požiadať dvoma spôsobmi:

  • online – na domovskej stránke kliknite na pole „Ešte nemám kartu“. Vyplnením a odoslaním formulára získate našu vernostnú kartu COOP Jednota Klub.
  • v predajni – od personálu predajne získate Infoleták, na ktorom je prilepená plastová karta COOP Jednota Klub. Kartu môžete hneď začať využívať, nezabudnite ju však zaregistrovať.

Ak ešte držiteľom našej vernostnej karty nie ste, je potrebné si kartu, ktorú ste si zobrali z predajne zaregistrovať. Spraviť tak môžete online kliknutím na domovskej stránke na pole „Už mám plastovú kartu“ alebo telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle: +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.) Kartu môžete začať ihneď využívať.

Ak už vernostnú kartu máte - Nákupnú kartu COOP Jednota Klasik, novú nepotrebujete. Vernostné karty neprevydávame. Vaša vernostná karta je naďalej platná a môžete ju využívať ako na evidovanie nákupov tak aj na uplatňovanie zliav.

Upozornenie: Ak si držiteľ Nákupnej karty Klasik z predajne zoberie novú plastovú kartu – NÁKUPY SA MU NEPRENESÚ (plastové karty v predajni sú určené len pre zákazníkov, ktorí kartu ešte nemajú).

Všeobecné obchodné podmienky vernostného programu nájdete tu.

Ak ste držiteľom dočasnej papierovej Nákupnej karty COOP Jednota Klasik získanej v predajni alebo z online formuláru a nebola Vám doručená plastová verzia vernostnej karty po dobu dlhšiu ako 30 dní od podania žiadosti, kontaktujte nás prosím. Preveríme registráciu vernostnej karty a poskytneme Vám informáciu, kedy Vám bude plastová karta doručená.

Ak ste si požiadali o vernostnú kartu COOP Jednota Klub online:

  • Ak ste si nezvolili počas registrácie možnosť, že chcete aj plastovú verziu karty a rozmysleli ste si to, v zákazníckom konte v časti „Moja karta“ môžete požiadať o dovydanie plastovej karty.
  • Ak ste si však možnosť, že chcete plastovú kartu zvolili a napriek tomu Vám nebola do 30 dní od odoslania žiadosti doručená, prosím kontaktujte nás.

V prípade straty, krádeže alebo poškodenia vernostnej karty si môžete požiadať o vydanie duplikátu vo svojom zákazníckom konte alebo telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.). V prípade zmeny mena nás prosím kontaktujte telefonicky.

Zákaznícka vernostná karta smrťou jej držiteľa zaniká. Túto skutočnosť je potrebné nám neodkladne oznámiť telefonicky alebo písomne. Kartu nie je možné po smrti jej držiteľa ďalej využívať.

V prípade, že bol držiteľ vernostnej karty súčasne členom niektorej COOP Jednoty, spotrebné družstvo, je potrebné kontaktovať priamo regionálnu COOP Jednotu.

Kontakt na regionálnu COOP Jednotu môžete získať dvoma spôsobmi. Buď kontakt získate vo svojom zákazníkom konte v časti „Regionálne podmienky“ alebo na bezplatnom telefónnom čísle: +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.)

Príslušnosť k regionálnej COOP Jednote získate na základe čísla Vašej vernostnej karty. Všetky vernostné karty COOP Jednota začínajú číslom 999, za ktorým nasleduje dvojčíslo určujúce príslušnosť k regionálnej COOP Jednote. Číslo karty nájdete pod čiarovým kódom z jej zadnej strany. Príslušnosť k regionálnej COOP Jednote nie je možné zmeniť.

COOP JednotaČÍSLO VERNOSTNEJ KARTY (Pod čiarovým kódom)
Brezno999 51 XXXXXXXX999 01 XXXXXXXX
Dunajská Streda999 53 XXXXXXXX999 03 XXXXXXXX
Galanta999 54 XXXXXXXX999 04 XXXXXXXX
Komárno999 55 XXXXXXXX999 05 XXXXXXXX
Nitra999 57 XXXXXXXX999 07 XXXXXXXX
Nové Zámky999 58 XXXXXXXX999 08 XXXXXXXX
Senica999 59 XXXXXXXX999 09 XXXXXXXX
Trstená999 60 XXXXXXXX999 10 XXXXXXXX
Topoľčany999 61 XXXXXXXX999 11 XXXXXXXX
Trnava999 63 XXXXXXXX999 13 XXXXXXXX
Čadca999 65 XXXXXXXX999 15 XXXXXXXX
Liptovský Mikuláš999 66 XXXXXXXX999 16 XXXXXXXX
Martin999 68 XXXXXXXX999 18 XXXXXXXX
Krupina999 70 XXXXXXXX999 20 XXXXXXXX
Prievidza999 72 XXXXXXXX999 22 XXXXXXXX
Námestovo999 74 XXXXXXXX999 24 XXXXXXXX
Levice999 75 XXXXXXXX999 25 XXXXXXXX
Žarnovica999 76 XXXXXXXX999 26 XXXXXXXX
Prešov999 77 XXXXXXXX999 27 XXXXXXXX
Humenné999 78 XXXXXXXX999 28 XXXXXXXX
Michalovce999 79 XXXXXXXX999 29 XXXXXXXX
Poprad999 80 XXXXXXXX999 30 XXXXXXXX
Vranov999 82 XXXXXXXX999 32 XXXXXXXX
Revúca999 83 XXXXXXXX999 33 XXXXXXXX
Žilina999 91 XXXXXXXX999 41 XXXXXXXX

Evidovanie nákupov a vyplácanie zliav

Informáciu o výške nákupov a zliav získate vo svojom zákazníckom konte alebo telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.)

Do objemu nákupu pre výpočet zľavy (evidovanie nákupu na vernostnú kartu) sa nezahŕňa úhrada stravnými lístkami alebo stravovacou kartou, dobíjanie telefónnych kariet mobilných operátorov, platenie účtov prostredníctvom coopkasy, tabakové výrobky, zálohová platba za vratné obaly (fľaše, prepravky), zálohová platba za jednorazové obaly na nápoje z plastu a z kovu (PET fľaše a plechovky) a tlačoviny (noviny, časopisy, ostatné tlačoviny, knihy, stieracie losy, audio video nosiče, CD a iné), prípadne úhrada iných služieb poskytovaných predajňou COOP Jednota. Príslušné COOP Jednoty si okrem vyššie uvedených vylúčených tovarov a služieb môžu určiť ďalšie tovarové položky a služby, ktoré nebude možné evidovať na vernostnú kartu.

Od roku 2015 sa nákupy na vernostnú kartu COOP Jednota evidujú v polročných intervaloch. Za 1. polrok sa evidujú od 1.1. do 30.6. a za 2. polrok od 30.6. do 31.12.

Po ukončení 1. polroku, t. j. 30.6. sa účet evidovaných nákupov každého držiteľa vernostnej karty vynuluje a nákupy evidované na karte od 1.1 do 30.6. sa uložia na server. Z objemu nákupov každého držiteľa karty sa následne vypočíta zľava za 1. polrok a zľavu za toto obdobie si môže držiteľ karty uplatniť vo vianočnom období príslušného roka.

Po ukončení 2. polroku, t. j. 31.12. sa účet evidovaných nákupov každého držiteľa vernostnej karty vynuluje a nákupy sa začnú evidovať odznova od 1.1., nakoľko začína ďalší polrok. Nákupy sa uložia na server, z čoho sa vypočíta zľava za 2. polrok. Zľavu za nákupy evidované na karte v 2. polroku, t. j. v období od 1.7. do 31.12. si držiteľ nákupnej karty môže uplatniť vo veľkonočnom období nasledujúceho kalendárneho roka.

Zľavy z vernostnej karty sa vyplácajú dva-krát ročne. Zľava za nákupy uskutočnené v prvom polroku daného roka (t.j. od 1.1.-30.6.) sa vypláca v predvianočnom období. Zľava za nákupy uskutočnené v druhom polroku daného roka (t.j. od 1.7.-31.12.) sa vypláca vo veľkonočnom období v nasledujúcom roku.

Zľava sa vypláca vždy za ukončený polrok - spätne.

V prípade, že Vám nejde uplatniť zľavu, najpravdepodobnejšími dôvodmi sú:

  • nevznikol Vám nárok na zľavu z dôvodu, že ste nesplnili minimálny objem nákupov za príslušný polrok,
  • zľavu ste si už vyčerpali,
  • pokúšate sa uplatniť si zľavu v predajni inej regionálnej COOP Jednoty, ako máte vernostnú kartu zaregistrovanú.

Pre viac informácií nás kontaktujte telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.)

Nákupy na vernostnú kartu je možné evidovať vo všetkých predajniach COOP Jednota na Slovensku, ale zľavu si môže držiteľ nákupnej karty uplatniť len v predajniach regionálnej COOP Jednoty, kde je jeho vernostná karta registrovaná.

V prípade, že ste zmenili adresu, je potrebné nám zmenu nahlásiť. Spraviť tak môžete vo svojom zákazníkom konte alebo telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle: +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.) Aktualizáciou údajov sa však príslušnosť k regionálnej COOP Jednote nemení.

Mobilná aplikácia COOP Jednota bola prepojená so zákazníckym kontom. Je potrebné skontrolovať či máte vo svojom zariadení stiahnutú poslednú verziu aplikácie. Ak už zákaznícke konto vytvorené máte, stačí sa prihlásiť. Ak konto ešte nemáte, vytvoriť si ho môžete na našej webovej stránke, kliknutím na pole „Už mám plastovú kartu“. Hneď ako bude zákaznícke konto schválené, budete sa môcť v aplikácii prihlásiť a zobrazí sa detail karty s informáciami o nákupoch a zľavách.

Zákaznícke konto

Skontrolujte prosím či zadávate číslo nachádzajúce sa pod čiarovým kódom. Zadávajte prosím všetkých 13 čísiel bez medzier. V prípade, že overenie karty napriek kontrole nefunguje, prosím kontaktujte nás.

V prípade, že už ste držiteľom našej vernostnej karty, ale nepoznáte z nejakého dôvodu jej číslo, prosím kontaktujte nás telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle: +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.).

Túto zmenu môžete uskutočniť vo svojom zákazníckom konte. Prihláste sa do svojho zákazníckeho konta - emailom a heslom, ktoré ste si zvolili pri registrácii. Následne v menu (vľavo) kliknite na pole "E-doklad" V tejto časti zákazníckeho konta máte možnosť jednať prezerať si svoje elektronické doklady a tiež zmeniť nastavenia tlače dokladu v pokladnici.

Upozornenie: Originál pokladničného dokladu je daňovým dokladom a preto môže byť len jeden. Ak si zvolíte e-doklad, originál nemôže byť vytlačený na pokladnici. Obdržať môžete len kópiu dokladu, ktorú spoznáte tak, že doklad obsahuje slovo “KÓPIA” a neobsahuje QR kód. Kópia pokladničného dokladu nie je daňovým dokladom.

V časti prihlásiť sa prosím kliknite na pole „Zabudli ste heslo?“. Následne zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na tlačidlo „Poslať e-mail s riešením problému“. Do e-mailovej schránky vám zašleme dočasné heslo a webový odkaz, na ktorý je potrebné kliknúť. Otvorí sa obrazovka prihlásenia, do ktorej opätovne zadáte e-mailovú adresu a dočasné heslo. Po kliknutí na „Prihlásiť sa“ budete mať možnosť zadať nové heslo. Obnovu hesla dokončíte kliknutím na tlačidlo „Zmeniť heslo“.

Ak obdržíte tento e-mail, znamená to, že ste svoju registráciu nedokončili a zákaznícke konto ste si nevytvorili. Nie je preto možné žiadať o obnovu hesla. Celý proces je potrebné zopakovať ešte raz. V prípade, že už ste držiteľom vernostnej karty, kliknite na pole „Už mám plastovú kartu“. Ak ešte našu vernostnú kartu nemáte, kliknite na pole „Ešte nemám kartu“.

Odstránením karty zo zákazníckeho konta zostáva vernostná karta naďalej aktívna a môžete ju plnohodnotne využívať. Odstráneným vernostnej karty zo zákazníckeho konta budete odhlásený aj z mobilnej aplikácie COOP Jednota Klub a súčasne Vám zaniká nárok na všetky kupóny a odmeny získané v mobilnej aplikácii COOP Jednota Klub bez nároku na náhradu.
Po schválení žiadosti budete môcť v zákazníckom konte o 24 hodín požiadať o novú vernostnú kartu, priradiť si do konta inú fyzickú kartu alebo požiadať o úplné zrušenie zákazníckeho konta. 

Zrušením vernostnej karty zaniká držiteľovi nárok na vyplatenie zliav z uskutočnených nákupov za všetky sledované obdobia a kartu už nie je možné naďalej využívať na evidovanie nákupov.  Zrušením vernostnej karty v zákazníckom konte budete odhlásený aj z mobilnej aplikácie COOP Jednota Klub a súčasne Vám zaniká nárok na všetky kupóny a odmeny získané v mobilnej aplikácii COOP Jednota Klub bez nároku na náhradu.
Po schválení žiadosti budete môcť v zákazníckom konte o 24 hodín požiadať o novú vernostnú kartu, priradiť si do konta inú fyzickú kartu alebo požiadať o úplné zrušenie zákazníckeho konta.

Zákaznícke konto je možné zrušiť iba v prípade, že sa v ňom nenachádza vernostná karta. Kartu zo zákazníckeho konta je potrebné najskôr odstrániť alebo zrušiť.  Po zrušení zákazníckeho konta budete odhlásený aj z mobilnej aplikácie COOP Jednota Klub a súčasne Vám zaniká nárok na všetky kupóny a odmeny získané v mobilnej aplikácii COOP Jednota Klub bez nároku na náhradu, súčasne zaniká aj overenie Vašej identity pre vstup do predajní 24/7.

Hlášky v pokladnici a informácie na pokladničnom doklade

Vaša vernostná karta je neaktívna a nie je možné ju využívať na načítavania nákupov ani na uplatňovanie zliav. Dôvodom je, že ste požiadali o duplikát zákazníckej karty z dôvodu jej straty alebo odcudzenia. Vydaný Vám bol duplikát pod novým číslom, ktorý sme spárovali s Vašou pôvodnou vernostnou kartou.

Svoju vernostnú kartu môžete zaregistrovať dvoma spôsobmi. Buď telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.) alebo online kliknutím sem. Registráciou online si vytvoríte súčasne zákaznícke konto, v ktorom dostanete informácie o Vašich nákupoch a zľavách.

Vaša vernostná karta bola vyradená z našej evidencie a nie je možné ju ďalej využívať na načítanie nákupov či uplatňovanie zliav. Vyradenie karty mohlo nastať z dôvodu Vašej žiadosti alebo z dôvodu nevyužívania vernostnej karty viac ako 36 mesiacov. Pre viac informácií nás prosím kontaktujte.