Pri zriadení zákazníckeho konta som si zvolil e-doklad a toto nastavenie mi nevyhovuje. Ako to zmením?

FAQ sekcia
Váha
303

Túto zmenu môžete uskutočniť vo svojom zákazníckom konte. Prihláste sa do svojho zákazníckeho konta - emailom a heslom, ktoré ste si zvolili pri registrácii. Následne v menu (vľavo) kliknite na pole "E-doklad" V tejto časti zákazníckeho konta máte možnosť jednať prezerať si svoje elektronické doklady a tiež zmeniť nastavenia tlače dokladu v pokladnici.

Upozornenie: Originál pokladničného dokladu je daňovým dokladom a preto môže byť len jeden. Ak si zvolíte e-doklad, originál nemôže byť vytlačený na pokladnici. Obdržať môžete len kópiu dokladu, ktorú spoznáte tak, že doklad obsahuje slovo “KÓPIA” a neobsahuje QR kód. Kópia pokladničného dokladu nie je daňovým dokladom.