Zákaznícke konto

Ako si môžem zrušiť zákaznícke konto?

Zákaznícke konto je možné zrušiť iba v prípade, že sa v ňom nenachádza vernostná karta. Kartu zo zákazníckeho konta je potrebné najskôr odstrániť alebo zrušiť.  Po zrušení zákazníckeho konta budete odhlásený aj z mobilnej aplikácie COOP Jednota Klub a súčasne Vám zaniká nárok na všetky kupóny a odmeny získané v mobilnej aplikácii COOP Jednota Klub bez nároku na náhradu, súčasne zaniká aj overenie Vašej identity pre vstup do predajní 24/7.

Čo sa stane ak si zruším vernostnú kartu v zákazníckom konte?

Zrušením vernostnej karty zaniká držiteľovi nárok na vyplatenie zliav z uskutočnených nákupov za všetky sledované obdobia a kartu už nie je možné naďalej využívať na evidovanie nákupov.  Zrušením vernostnej karty v zákazníckom konte budete odhlásený aj z mobilnej aplikácie COOP Jednota Klub a súčasne Vám zaniká nárok na všetky kupóny a odmeny získané v mobilnej aplikácii COOP Jednota Klub bez nároku na náhradu.

Čo sa stane ak si odstránim vernostnú kartu zo zákazníckeho konta?

Odstránením karty zo zákazníckeho konta zostáva vernostná karta naďalej aktívna a môžete ju plnohodnotne využívať. Odstráneným vernostnej karty zo zákazníckeho konta budete odhlásený aj z mobilnej aplikácie COOP Jednota Klub a súčasne Vám zaniká nárok na všetky kupóny a odmeny získané v mobilnej aplikácii COOP Jednota Klub bez nároku na náhradu.
Po schválení žiadosti budete môcť v zákazníckom konte o 24 hodín požiadať o novú vernostnú kartu, priradiť si do konta inú fyzickú kartu alebo požiadať o úplné zrušenie zákazníckeho konta. 

Chcel som si obnoviť heslo, ale prišiel mi e-mail, že mám uskutočniť novú registráciu. Čo to znamená?

Ak obdržíte tento e-mail, znamená to, že ste svoju registráciu nedokončili a zákaznícke konto ste si nevytvorili. Nie je preto možné žiadať o obnovu hesla. Celý proces je potrebné zopakovať ešte raz. V prípade, že už ste držiteľom vernostnej karty, kliknite na pole „Už mám plastovú kartu“. Ak ešte našu vernostnú kartu nemáte, kliknite na pole „Ešte nemám kartu“.

Zabudol som heslo do svojho zákazníckeho konta. Ako ho môžem obnoviť?

V časti prihlásiť sa prosím kliknite na pole „Zabudli ste heslo?“. Následne zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na tlačidlo „Poslať e-mail s riešením problému“. Do e-mailovej schránky vám zašleme dočasné heslo a webový odkaz, na ktorý je potrebné kliknúť. Otvorí sa obrazovka prihlásenia, do ktorej opätovne zadáte e-mailovú adresu a dočasné heslo. Po kliknutí na „Prihlásiť sa“ budete mať možnosť zadať nové heslo. Obnovu hesla dokončíte kliknutím na tlačidlo „Zmeniť heslo“.

Pri zriadení zákazníckeho konta som si zvolil e-doklad a toto nastavenie mi nevyhovuje. Ako to zmením?

Túto zmenu môžete uskutočniť vo svojom zákazníckom konte. Prihláste sa do svojho zákazníckeho konta - emailom a heslom, ktoré ste si zvolili pri registrácii. Následne v menu (vľavo) kliknite na pole "E-doklad" V tejto časti zákazníckeho konta máte možnosť jednať prezerať si svoje elektronické doklady a tiež zmeniť nastavenia tlače dokladu v pokladnici.

Chcem si zriadiť zákaznícke konto, ale nepoznám číslo svojej karty pretože som ju stratil/bola mi odcudzená. Čo mám robiť?

V prípade, že už ste držiteľom našej vernostnej karty, ale nepoznáte z nejakého dôvodu jej číslo, prosím kontaktujte nás telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle: +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.).