Hlášky v pokladnici a informácie na pokladničnom doklade

Na pokladničnom bloku mám informáciu „nezaregistrovaná karta“. Ako mám kartu zaregistrovať?

Svoju vernostnú kartu môžete zaregistrovať dvoma spôsobmi. Buď telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle +421 800 555 567 (v pracovných dňoch od 7:00 hod. – 16:00 hod.) alebo online kliknutím sem. Registráciou online si vytvoríte súčasne zákaznícke konto, v ktorom dostanete informácie o Vašich nákupoch a zľavách.

Pokladnica po načítaní karty zobrazila informáciu „neaktívna karta“ čo to znamená?

Vaša vernostná karta je neaktívna a nie je možné ju využívať na načítavania nákupov ani na uplatňovanie zliav. Dôvodom je, že ste požiadali o duplikát zákazníckej karty z dôvodu jej straty alebo odcudzenia. Vydaný Vám bol duplikát pod novým číslom, ktorý sme spárovali s Vašou pôvodnou vernostnou kartou.